استفاده از آتش سوزی تجویز شده برای بهبود زیستگاه و نجات حیات وحش

استفاده از آتش سوزی تجویز شده برای بهبود زیستگاه و نجات حیات وحش

آتش تجویز شده در روبی پناهگاه حیات وحش ملی دریاچه در دره روبی ، نوادا. عکس توسط USFWS

دقیقاً مانند اینکه پزشک برای معالجه بیماری از دارو استفاده می کند ، سرویس ماهی و حیات وحش آمریکا معمولاً برای افزایش سلامت کل زمین و محافظت از جوامع در برابر آتش سوزی مهیب آتش سوزی را تجویز می کند.

برای خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده ، آتش سوزی تجویز شده ، برنامه ریزی شده برای سوختگی با شدت کم تا متوسط ​​بر روی منظره توسط متخصصان آتش نشانی و سوخت برای دستیابی به اهداف مدیریت زمین است.

"آتش تجویز شده ابزاری است. پناهگاه های ملی حیات وحش در سراسر کشور و به ویژه کالیفرنیا و نوادا از این طریق برای کاهش بارهای سوخت و تازه سازی زیستگاه ها با پاکسازی پوشش گیاهی قدیمی تر یا مرده استفاده می کنند. "، جنیفر هینکلی ، هماهنگ کننده منطقه ای مدیریت آتش سوزی برای این سرویس گفت. "این ابزار می تواند با کاهش سوخت [پوشش گیاهی] موجود برای مصرف آتش سوزی ، شدت آن را کاهش داده یا حتی از آتش سوزی در زمین جلوگیری کند. آتش سوزی با شدت کمتری برای آتش نشانان ایمن تر و آسان تر است. "

برخی از سوختگی های تجویز شده اخیر در پناهگاه های منطقه خدمات بزرگ کالیفرنیا (کالیفرنیا ، نوادا و حوضه کلامات ، اورگان) شامل موارد زیر است:

پناهگاه ملی حیات وحش دلووان ، شهرستان کولوسا ، کالیفرنیا

عکس در سمت چپ - آتش سوزی در پناهگاه حیات وحش ملی دلووان ، تصویر دود تاریک غلیظ ناشی از سوختن توله را نشان می دهد توده. عکس در سمت راست - آتش سوزی کارکنان آتش نشانی از یک قایق هوایی. عکسهای USFWS

آتش نشانان آتش سوزی را از قایقهای هوایی بر روی توده های ضخیم توله شلیک می کنند تا زیستگاه را بسوزانند. با توجه به باتلاق های نسبتاً کم عمق و دمای گرم ، افزایش پوشش گیاهی در حال ظهور (گیاه گربه و ساقه سخت ، که معمولاً "توله" نامیده می شود) و گونه های مهاجم مانند گل پامچال ، شروع به تسخیر گیاهان می کنند. دیر یا زود زیستگاه ها باید با سوزاندن ، سمپاشی ، و بهبود دانه بندی خاک و یکنواختی سطح با از بین بردن کلوخ ها و پوسته های سطحی یا ترکیبی ایده آل از همه این روش های درمانی "عقب نشینی" کنند. به درستی انجام شده ، سوزاندن بیش از حد باعث ازدیاد رشد توله می شود که نه تنها برای بسیاری از حیوانات وحشی مفید است بلکه به خدمات امکان می دهد تا به طور موثرتری زیستگاه را احیا کنند. سوختگی معمولاً در طی ماه های فوریه و مارس انجام می شود تا جایی که ممکن است از لانه سازی جلوگیری شود ، و در حالی که زیستگاه های اطراف آن سبز هستند تا خطر فرار را کاهش دهند.

پناهگاه ملی حیات وحش کرن ، منطقه کرن ، کالیفرنیا

عکس در سمت چپ - ستون دود در اثر سوختگی تجویز شده در پناهگاه حیات وحش ملی کرن در 27 آوریل 2021 ایجاد می شود. عکس در سمت راست - دستیار مدیر پناهگاه و آتش نشان وثیقه شان برفی مجتمع پناهگاه حیات وحش ملی سان لوئیس در تاریخ 27 آوریل سوختگی تجویز شده در پناهگاه ملی حیات وحش کرن را به اتمام رساند. عکس های شاون مورفی /USFWS

این سوختگی تجویز شده توسط آتش نشانی و کارکنان آتش نشانی وثیقه ای از San Luis National مجموعه پناهگاه حیات وحش. تقریباً 200 مساحت هکتار تالاب تحت سلطه گربه ها و توت های متراکم قرار داشت. هدف از سوختگی تجویز شده کاهش بارگیری سوخت خطرناک و افزایش زیستگاه حیات وحش ، به ویژه با باز کردن جایگاه برای استفاده توسط برخی از پرندگان آبزی و افزایش زیستگاه لانه سازی برای مرغ سیاه سه رنگ لانه سازی استعمار است.

عکس در سمت چپ - آتش نشان وثیقه Trevor Browne یک نسخه تجویز شده را انجام می دهدسوزاندن توده های سرو نمک. عکس در سمت راست— انبوهی از سرو نمک سوزان. عکس های سارا آرایزا /USFWS

سوختگی تجویز شده شمع های سرو نمک در پناهگاه ملی حیات وحش کرن در 28 آوریل 2021 با کمک Trevor Browne ، آتش نشان وثیقه و مجری تراکتور به اتمام رسید. این سوختگی شامل بیش از 70 انبوه سرو نمک (گیاه چوبی مهاجم) بود که از یک زیستگاه 200 هکتاری کوهستانی جمع آوری و جمع آوری شد. هدف از سوختگی تجویز شده کاهش سوخت های خطرناک و کنترل گونه های تهاجمی گیاهان چوبی بود که بر گیاهان بومی تأثیر می گذارد.

پناهگاه ملی حیات وحش San Luis ، Merced County ، California

عکس در سمت چپ - سوختگی تجویز شده در پناهگاه ملی حیات وحش ملی سن لوئیس در 14 آوریل 2021. عکس سمت راست - اپراتور تجهیزات و آتش نشان وثیقه ، کایل وایتاکر سوختگی تجویز شده در پناهگاه ملی حیات وحش San Luis را روشن می کند . عکس ها توسط Sara Araiza /USFWS

کارمندان آتش نشانی مجتمع پناهگاه ملی حیات وحش San Luis سالانه پروژه های تجویز شده را برای کاهش بارگذاری سوخت سنگین انجام می دهند تا خطر آتش سوزی را به حداقل برسانند و زیستگاه حیات وحش را تقویت کنند. اپراتور تجهیزات و آتش نشان وثیقه Kyle Whiteaker از یک مشعل قطره ای در بالا ، که حاوی مخلوط مشتعل گاز و سوخت دیزل است ، برای کمک به سوختگی تجویز شده در 14 آوریل 2021 استفاده می کند.

پناهگاه ملی حیات وحش ملی Bear Valley ، Klamath شهرستان ، اورگان

تیم جرقه زنی آتش را با الگوی شبکه ای که با دقت اجرا شده در سراسر آن روشن می کند کف جنگل عکس سوزان سویر /USFWS

مشعل های قطره ای متداول ترین ابزاری هستند که برای روشن کردن آتش های تجویز شده استفاده می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سوختگی تجویز شده در پناهگاه ملی حیات وحش Bear Valley ، این ماجرا را از سال 2019 بررسی کنید.

هینکلی گفت: "همه ما وقتی تلاش می کنیم به فصل حیات وحش غرب برویم ، از اهمیت حیاتی برخوردار هستند.

< p> برای تلاش ها در سال های گذشته: مبارزه با آتش با آتش

نوشته شده توسط جان هیل ، معاون امور خارجه معاون مدیر منطقه ای ، منطقه کالیفرنیا-منطقه بزرگ حوضه

مشارکت کنندگان: خدمات جنگل های ایالات متحده: (آتش سوزی پیش بینی شده (arcgis.com)

WT2 یک ماهی واقعی بابلی برای ترجمه مکالمات همانطور که اتفاق می افتد یک زندگی واقعی است

WT2 یک ماهی واقعی بابلی برای ترجمه مکالمات همانطور که اتفاق می افتد یک زندگی واقعی است

در کتاب برجسته داگلاس آدامز "راهنمای اتومبیلرانی در کهکشان" ، یکی از جالب ترین اشیا ((علاوه بر حوله معروف) ، ماهی بابل. ماهی بابل هنگامی که داخل گوش قرار می گیرد می تواند هر یک از زبانهای بیگانه ای را که فرد حامل در هنگام سفر با کهکشان به آن برخورد کرده ترجمه کند. ماهی بابل ، البته ، توسط آدامز به عنوان اقدامی تکان دادن دستی برای انتقال طرح در کنار هم مجذوب شد. اما ، سودمندی یک دستگاه شبیه ماهی بابل در دنیای واقعی کاملاً مشهود است.

این ممکن است دیگر علمی-تخیلی باشد ، با یک دستگاه جدید به نام WT2 که نوید ترجمه صوتی در زمان واقعی را می دهد. WT2 شبیه یک جفت هدفون بلوتوث است و بسیار شبیه AirPods اپل است. هنگام مسافرت ، آنها را با خود حمل کنید و هنگامی که می خواهید با کسی صحبت کنید ، یکی را در گوش خود بگذارید و از شریک مکالمه خود بخواهید که یکی از آنها را به او اختصاص دهد. هدفون ها سپس به برنامه ای در تلفن شما متصل می شوند و در حین صحبت با یکدیگر بین زبانها ترجمه می شوند.

WT2 همانطور که ایستاده است از ترجمه بین پنج زبان انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، چینی و ژاپنی پشتیبانی می کند . با این حال ، در آینده نزدیک باید زبان های بیشتری اضافه شود. سه حالت مختلف پشتیبانی می شود: "حالت خودکار" برای مکالمه های عادی و طبیعی صحبت کردن ، "حالت دستی" برای محیط های پر سر و صدا و "حالت س askال" که فقط شما از آن استفاده می کنید (برای س quickالات سریع). کیف حمل نیز هدفون را شارژ می کند ، بنابراین باتری باید مدت مدیدی دوام بیاورد.

WT2 در حال حاضر در مرحله تأمین اعتبار جمعیت قرار دارد و در صورت دریافت ویژه فوق العاده پرنده فوق العاده ، همین حالا می توانید از طریق Kickstarter با قیمت 99 دلار سفارش دهید. این کمپین تا 26 اکتبر ادامه دارد و در حال تأمین بودجه است. سفارشات Kickstarter در فوریه 2018 ارسال می شود.

همه ماهیها

همه ماهیها

همه چیز درباره تمساح گار

پرسش و پاسخ با دکتر سلیمان دیوید - قسمت 2

در قسمت 1 ، ما درمورد زیست شناسی gar آموختیم. اکنون ما قصد ماهیگیری داریم و با سنت های آشپزی در کشور گار آشنا خواهیم شد. (هر دو قسمت پادکست را اینجا بشنوید).

ما قبلاً هرگز به ماهیگیری برای تمساح گری در لوئیزیانا نرفته ایم. کجا باید برویم؟ ما تخته های خالی هستیم و به برخی از مشاوره ها نیاز داریم.

در پلاک Sportsman’s Paradise آمده است ، بنابراین مکان های زیادی برای ماهیگیری وجود دارد. شما می توانید شیشه های تمساح را در خلیج ، دریاچه ها و همچنین در امتداد ساحل تهیه کنید. بگویید که به نیواورلئان پرواز می کنید. حتی مکانهایی در اطراف حومه شهر وجود دارد که می توانید مانند دریاچه Pontchartrain گریزه تمیز کنید.

اگر به سمت شمال بروید ، در دریاچه های خزر رودخانه می سی سی پی و برخی از سرشاخه های بزرگ قرار خواهید گرفت. آنجا. در امتداد ساحل ، شیشه های تمساح به سمت آب شور حرکت می کنند. شما می توانید برای ماهی قرمز /طبل قرمز (بدون شک محبوب ترین ماهی در اینجا) ماهیگیری کنید و تمساح گری را بگیرید.

آمریکا خدمات ماهی و حیات وحش و کارمندان آژانس حیات وحش ایالتی نمونه برداری از تمساح گار. F USFWS /Ryan Hagerty

برخی از روشهای ماهیگیری برای تمساح گار چیست؟

یکی از راههای صنوبر در اینجا ، خطوط کوزه است. نشان داده شده است که آنها باعث کاهش ضایعات جانبی سایر گونه ها می شوند. می توانید از قلاب و خط استفاده کنید. همچنین چیزی به نام طعمه طناب وجود دارد. شما یک طناب نایلونی را از وسط خم می کنید و یک انتهای آن را خرد می کنید. چرخ دنده ها به دنبال آن می روند و دندان هایشان را درگیر می کنند. کمی فرودتر است که از این طریق آنها را فرود بیاورید زیرا قلابی در کار نیست ، اما با دنده های بلند ، دنده های لکه دار و دنده های تمساح کوچکتر کار می کند. وقتی برای ماهیگیری در تگزاس می رفتیم ، از پهپادها برای طعمه قلابهای خود استفاده می کردیم - یک تکه کپور غول پیکر را روی خطی با فاصله حدود 300 فوت از قایق خود به پرواز در آوردیم تا برای شیشه های تمساح ماهیگیری کنیم.

در مورد ماهیگیری خم رودخانه ها چه می کنید؟

من فکر می کنم سوراخهایی در خمیدگی این رودخانه ها محل آویز شدن شیشه های تمساح است. وقتی در مناطقی از می سی سی پی و لوئیزیانای شمالی از آنها نمونه برداری می کنیم ، در مناطق غرقابی و مخازن غرقاب قرار می گیریم. در یک دشت طغیان ، مکانهای زیادی وجود دارد که بسته به گستردگی آن می توان گارس ها را نام برد. در داخل یک رودخانه ، می توانید آن سوراخ ها را هدف قرار دهید و از ماهی یاب استفاده کنید. برای تحقیق ، شما معمولاً از ماهی یاب برای یافتن گارها استفاده می کنید و شبکه های بلوکی را در کل بخش های رودخانه تنظیم می کنید.

یک gator از پایین است. F USFWS /Ryan Hagerty

چگونه یک قفل را از حالت قلاب خارج می کنید؟ چگونه خود و همچنین لباس را ایمن نگه می دارید؟

اگر ماهی بزرگی است ، حرفه ای ها را دنبال کنید. معمولاً آنها یک طناب دور ماهی می اندازند. ممکن است چندین نفر طول بکشد تا آنها را سوار قایق کنند. ما دوست داریم صورت آنها را با حوله مرطوب بپوشانیم تا آرامتر بمانند. اما تمساح ها معمولاً هنگامی که شما آنها را از آب خارج می کنید بسیار سرد می شوند. مخصوصاً اگر چشم ها را بپوشانید. و ما دوست داریم آنها را مرطوب نگه داریم. خوشبختانه آنها تنفس هوا هستند تا استرس کافی نداشته باشندبه عنوان برخی از ماهی هایی که به طور معمول تنفس می کنند. از دهان فاصله بگیرید - آنها قرار نیست که به طور فعال به دنبال شما بیایند ، اما شما نمی خواهید ذره ذره شوید.

انتهای دم یک تمساح gar. F USFWS /Ryan Hagerty

گارس برای مردم بی ضرر است. اگر هر چیزی باشد ، واقعاً دم و باله است. این چیزی است که من را در طول سالها بدست آورده است. آنها این پرتوهای بسیار تقویت شده با برجستگی های استخوانی را دارند. شما فقط می خواهید بدانید که با یک حیوان بزرگ سروکار دارید. و با هر ماهی سعی کنید تا آنجا که می توانید سریعتر آنها را در آب برگردانید. آنها ممکن است به همان مقدار احیا در آب نیاز نداشته باشند. معمولاً آوردن آنها به آب در اسرع وقت بسیار مفید خواهد بود. آنها ماهی های مقاومی هستند ، بسیار سخت.

"تا زمانی که به حیوان احترام بگذارید ، در امان خواهید بود و آنها نیز ایمن خواهند بود." یک تمساح توسط زیست شناسان در کنار قایق نگه داشته شد. F USFWS /Ryan Hagerty

جمجمه های آنها چنان استخوانی است که شما نمی خواهید آنها را مانند یک قلاب آبی یا یک گردنه قلاب کنید. فکر می کنم اگر بتوانید آنها را قلاب کنید و آنها را روی یک قلاب سه برابر قرار دهید و بتوانید آن قلاب را بردارید ، عالی است. اما اگر آنها آن را ببلعد ، مسئله سازتر خواهد بود. این واقعاً به تکنیک ماهیگیری بستگی دارد که از آن استفاده می کنید.

از نظر زیست شناسی و در این مورد برداشت در مقابل صید و رهاسازی ، آیا چیزهایی برای تأمل وجود دارد؟ مثل وقتی که آنها به بلوغ یا سن خود می رسند؟

من فکر می کنم ما هنوز هم چیزهای زیادی در مورد شیشه های تمساح (و به طور کلی gars) می آموزیم. در حال کشف است که تخمین سن قبلی ما در بسیاری از موارد خاموش است - گاهی اوقات با یک دهه یا بیشتر.

"برآوردهای فعلی ما نشان می دهد که تمساح می تواند بیش از صد سال زندگی کند."

ما حتی در حال کشف هستیم که برخی از گونه های کوچکتر می توانند 20 ، 30 ، شاید حتی 40 سال زندگی کنند. در اکثر مواقع ، شیشه های تمساح تا 10 تا 11 سالگی به بلوغ جنسی نمی رسند. بنابراین یک دوره زمانی نسبتاً طولانی قبل از اینکه بتوانند تولید مثل کنند. من فکر می کنم برخی از ایالت ها کار ویژه ای را در زمینه محدود کردن برداشت انجام می دهند ، به ویژه برای محافظت از آنها در هنگام تخم ریزی - برخی از تکنیک های برداشت واقعا ماهیان بزرگ را هدف قرار می دهند.

زیست شناسان یک تمساح را اندازه گیری می کنند. F USFWS /رایان هگورتی

اگر در مورد ماهیگیری کمان صحبت نکنم ، بسیار ناامید می شوم. این معمولاً افراد بزرگتر را هدف قرار داده و حذف خواهد کرد. و اینها احتمالاً زنان پیر بزرگ ما هستند که بیشترین سهم را در یک جمعیت معین دارند. حذف آنها می تواند بر جمعیت تأثیر منفی بگذارد. و ما فقط در مورد بسیاری از این جمعیت ها اطلاعات کافی نداریم تا بدانیم چه موقع به آن نقطه اوج که در آن تعداد زیادی از افراد را حذف می کنید ضربه می خوریم و تأثیر خود را می گذرانیم. من فکر می کنم بستن مناطق تخم ریزی یک استراتژی خوب است. تگزاس و آرکانزاس و حتی اوکلاهما اکنون واقعاً در تنظیم برداشت انبارهای تمساح و بطور کلی گارسها تلاشهای مترقی انجام می دهند.

خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده و وزارت حیات وحش و شیلات لوئیزیانا یک تمساح را برگزار می کنند. F USFWS /Ryan Hagerty

آیا در موارد مختلف تفاوت مشاهده می کنیدعمداً یا ناخواسته نسبت به مکانی که هنوز در آن رشد می کنند منقرض شده اند؟ هزینه اکولوژیکی از دست دادن گونه ای مانند گار چقدر است؟

این یک سوال عالی است. شیشه های تمساح از دهه 1960 از ایلینوی منقرض شده اند. این عمدتا به دلیل تخریب زیستگاه ، بلکه تلاش های فعال برای ریشه کن کردن گونه ها بود. تصور می شد که آنها برای سایر گونه های بازی مشکل ساز هستند ، بنابراین ، می دانید ، اجازه دهید قوطی ها را پاک کنیم. اکنون ، ما در تلاش هستیم تا آنها را به آنجا برگردانیم. اداره منابع طبیعی ایلینوی با همکاری یکی از جوجه های دریایی سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده در میسوری و همچنین می سی سی پی ، آلیگیتور را دوباره ذخیره می کند. آنها در حال تهیه انگشتان دست هستند تا ماهیان را دوباره به آنجا برگردانند. از جوجه کشی ماهی ملی Warm Springs. F USFWS

اکنون برای رسیدن به س yourال خود - مکانهایی که منقرض نشده اند - شما در حال مشاهده مناطقی هستید که ممکن است جمعیت های مذکور در آنها قوی تر باشد. و در جنوب بیشتر مردم گار می خورند. ما نیز بوفین می خوریم. بنابراین من فکر می کنم این به مکان شما و فرهنگ وابسته بستگی دارد. اگر به مکزیک یا آمریکای مرکزی بروید ، آنها به همان روشی که ما ماهی قزل آلا را در شمال غربی اقیانوس آرام می خوریم ، غذا می خورند.

"در بعضی مناطق با فرهنگ ادغام شده و قطعاً احترام به حیوانات وجود دارد." < /pq> جواهراتی که از مقیاس های سخت گانویید تمساح gar ساخته شده است.

داستان ماهی: چرا راهنمای من برای مجوز من دعا کرد

داستان ماهی: چرا راهنمای من برای مجوز من دعا کرد

من می دانستم که وقتی راهنمای من نشانه صلیب را ساخت و از خدا می خواست که به ما کمک کند تا ماهی را فرود آوریم دچار مشکل شده ام.

< img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*LLdiJnCrZxMljmNajjnQvw.jpeg"> من با راهنمایم ، ری ، در ژاردینس د لا رینا ، کوبا

اولین روز من در ژاردینس د لا رینا ، مجمع الجزایر واقع در ساحل جنوبی کوبا بود. من یک ماهیگیر با تجربه آب شور نیستم.

اولین بار ماهیگیری در آب شور حدود 5 سال پیش بود که برای چند روز به Grand Bahama رفتم ، جایی که موفق شدم ماهی استخوانی را صید کنم. یکی (آفتاب سوختگی بدجنس نیز گرفتار شد.) من در مورد ماهی هایی به نام اجازه ، تارپون ، و اسنوگ شنیدم ، اما خیلی ترسو بودم و نمی توانم از آنها بپرسم.

یک سال پیش ، من یک هفته در بلیز با یک همکار از ماهی قزل آلا نامحدود ، کریس هرمان ، که به من در مورد ماهیگیری در آب شور آموزش داد. کریس در مورد ماهی استخوان ، اجازه و تارپون به من گفت: سه گونه ای که گرند اسلم نامیده می شوند ، اگر در هر روز یکی از آنها را بگیرید. من روز اول آنجا ماهی ماهی گرفتم. روز دوم کریس مجوز گرفت ، یک چیز جالب توجه - گرد از پهلو ، نقره ای و مانند یک سکه نازک. وزن او زیاد نبود ، شاید 10 پوند بود ، اما سریع ، قوی و صید سخت بود. من تصمیم گرفتم که اجازه بسیار سرگرم کننده تر از ماهی استخوانی است. بنابراین بقیه سفر را با تلاش برای گرفتن مجوز گذراندیم.

اگر من بودم خوب است ، من می خواهم به شما عکس پروانه ای را که دریافت کردم ، به شما نشان دهم تا عکس دیگری که در وب پیدا کردم. تقریباً به اندازه همان چیزی است که من گرفتم ، اما فرود نیامدم ...

یک چیزهایی که من فهمیدم این است که گرفتن مجوز مخصوصاً ناامید کننده است. ابتدا باید آنها را پیدا کنید. در بلیز ، در Turneffe Flats ، یک اقامتگاه ماهیگیری و غواصی در مجمع الجزایر در ساحل بلیز ، اجازه کافی برای یافتن آنها وجود دارد. اما در آن هفته تا آخرین روز (پنج ماهگی) ما دیگر مجوز پیدا نکردیم. وقتی مجوز را پیدا کردید ، باید آنها را بگیرید و این زمانی است که به خصوص مشکل می شود. مجوز علاقه ای به خوشحال کردن شما ندارد. در حقیقت ، این یک راز است که چه چیزی آنها را خوشحال می کند! اگر شما را ببینند ، بلافاصله آنجا را ترک می کنند. بنابراین باید مجوز را ببینید که به اندازه کافی دور باشد تا شما را نبیند ، مگس خود را بیش از 60 فوت بریزید ، مگس را فرود بیاورید تا ماهی را آزار ندهد و سپس با همان سرعت ماهی مگس را بردارید در حال حرکت است ، اغلب 5-10 گره ، به طوری که شاید مجوز متوجه آن شود ، شروع به دنبال کردن آن کنید و گاهی اوقات مگس را بخورید. اگر همه اینها را مدیریت کنید ، ماهی بلافاصله واکنش نشان می دهد (بهتر است آماده باشید!) و در جهت مخالف بیش از 20 گره شتاب می گیرد. اگر قلاب را به درستی تنظیم نکنید ، ماهی بدون مگس شتاب می گیرد و شما باید مراحل را دوباره از قبل شروع کنید.

اگر موفق به تنظیم قلاب شوید ،ماهی با حداکثر سرعت 100 تا 200 یارد ادامه خواهد داد. اکثر میله های مگس پران به حدود 200 یارد خط مجهز هستند ، یعنی چیزی که در داخل حلقه قرار می گیرد. در حالی که ماهی در حال دویدن است ، شما میله و حلقه خود را در آغوش می گیرید و امیدوارید (و دعا می کنید) که ماهی قبل از اینکه از ردیف خارج شود ، کند شود. سپس باید دوباره او را حلقه کنید ، که تقریباً من را به ابتدای داستان من باز می گرداند. تقریباً.

در بلیز ، کریس در آن روز آخر چند مجوز گرفت ، و من را کمی دیوانه کرد زیرا من نتوانستم ترکیب را برای گرفتن مجوز پرواز بدم. سرانجام من موفق شدم حدود ساعت 3:30 بعد از ظهر در آخرین ساعت آخرین روز مجوز را قلاب کنم. ماهی شروع به دویدن کرد و من تازه از هیجان قلاب زدن او آرام می گرفتم که خطم خرد شد. درست است - خرابی تجهیزات و خرابی تجهیزات بسیار غیر معمول در آن. من میله مجوز کریس را قرض گرفته بودم ، که در آن صبح فقط یک خط جدید نصب کرده بود. و شکست خورد.

یک سال بعد است و من هنوز از اثرات روانی و عاطفی خرابی آن تجهیزات خلاص نشده ام. اما اینجا من در کوبا بودم و در روز اولم ، مجوز خط داشتم! و راهنمای من در حال دعای خدا بود! من آن ماهی را 20 دقیقه روی خط داشتم ، بنابراین وقت زیادی داشتم تا تعجب کنم که چرا ری ، راهنما ، نماز می خواند. ری غیر از دستورات ماهیگیری به انگلیسی صحبت نمی کند و من حتی به اسپانیایی ماهیگیری صحبت نمی کنم بنابراین نمی توانم از او س askال کنم. من فکر کردم او ممکن است اعتقاد زیادی به مهارت ماهیگیری من نداشته باشد. اولین روز ماهیگیری با هم بود او ممکن است فقط یک فرد بسیار مذهبی باشد ، که فقط وقتی هیجان زده می شود آن را فاش می کند - کوبا هنوز رسماً و در واقع یک کشور کمونیست است. پیاده ماهی استخوان (بله ، شما برای هر نوع ماهی به یک ترکیب میله ، حلقه ، خط متفاوت نیاز دارید و فکر نمی کنم هنوز تارپون ذکر کرده باشم ؛ بله ، فقط برای ماهی استخوان ، لنگر انداختن قایق و راه رفتن در آب شور بیشتر سرگرم کننده است آپارتمان ها ، که عمقاً فقط چند فوت عمق دارند ، باعث می شود که گرفتن استخوان دشوارتر شود و از این رو سرگرم کننده تر باشد.) ری توانست به من بگوید که فکر می کرد "این یک اجازه خوب است ، شاید 15 ، 20 پوند". یک میله ماهی استخوان یک میله سبک وزن است که برای صید ماهی هایی که 2 تا 10 پوند وزن دارند و مانند یک مجوز عمل نمی کنند ، طراحی شده است ، که - اگر در این مرحله هنوز با من باشید - مانند دیوانه ها مبارزه کنید تا گرفتار نشوید. بنابراین من در اولین روز ماهیگیری در Jardines de la Reina از تجهیزات مناسب برای اولین مجوز خود استفاده نکردم (که به معنای باغ های ملکه است و اغلب با همان لحن هایی که در حضور یک ملکه واقعی استفاده می کنید ذکر می شود) ) ، و این خواهد بوددلیل بسیار خوبی برای ری برای دعای ما برای ماهی های ما بود.

اما این دلیل نبود - من در طی پنج روزی که در کوبا ماهیگیری کردم ، فهمیدم که این اجازه در آن مجمع الجزایر بسیار نادر و بعید است که اگر دعا کنید شما راهنمایی هستید که مشتری با آن برخورد کرده و موفق به اخذ مجوز شده است. شما دعا می کنید زیرا ممکن است کل هفته یکبار دیگر مجوز دریافت نکنید. همانطور که معلوم شد دیگری پیدا نکردم.

این یک ماهی بزرگ استخوانی است ، به گفته ری ، حدود 7 پوند. من یک دسته استخوان گرفتم ، یک دسته دیگر تارپون (از جمله استخوان بزرگی که در ویدئوی زیر قلاب کردم) ، اما فقط یک اجازه permit.

اما این یک تلاش اساسی برای شروع کار بود. روز اول ما بعد از ناهار بود و من قبلاً قبل از ناهار چند ماهی استخوان گیر آورده بودم. بنابراین ، اگر می توانستم این اجازه را بدست آورم ، اولین گرند اسلم خود را شلیک می کردم ، اگر قبل از پایان روز تارپون را پیدا می کردم ، قلاب می کردم و آن را فرود می آوردم. اما این سال وجود دارد: آیا من این مجوز را فرود آوردم یا خیر؟ من عکسی از آن ندارم ، که معمولاً دلیل قابل انکاری است ، زیرا ما تقریباً 100 فوت با قایق فاصله داشتیم ، جایی که دوربین خود را (در واقع آیفونم) گذاشته بودم. من موفق شدم مجوز را بچرخانم ، آنقدر نزدیک بود که ری بتواند آن را از دم بگیرد - دو بار. اما ماهی قوی بود و دوست نداشت دمش گرفته شود ، بنابراین مدام از ری دور می شود. و بعد از بار دوم ، یک اشتباه احمقانه مرتکب شدم - فکر کردم ماهی خسته است و نیروی زیادی به میله وارد می کند ، و او از قلاب بیرون آمد. از نظر فنی ، اگر ماهی را در آن حلقه کنید و بتوانید ماهی یا خطی را که به آن قلاب شده است لمس کنید ، ماهی را صید کرده اید.

این اشتباه من را از همان روز اول ماهیگیری در کوبا آزار می دهد. اگر اینقدر روی خط فشار نمی آوردم چطور؟ آیا ری موفق شده بود بار سوم دم را بگیرد؟ شاید من می توانستم ماهی را دم نگه دارم ، در حالی که او به قایق رفت و دوربین من را گرفت. اگر من ماهیگیر بهتری بودم ، غریزه درستی برای جلوگیری از فشار و اجازه دادن ماهی به ما داشتم. می بینید که من ماهیگیری خود را شخصاً انجام می دهم.

ما در طول بقیه هفته خود چندین بار اجازه عجیب را دیدیم ، اما همیشه خیلی دور هستیم یا خیلی سریع می رویم تا یک بازیگر خوب را بدست آوریم. من شکایت ندارم - من بیش از 20 ماهی در هفته گرفتم ، از جمله چندین رکورد (برای من) ، از جمله ماهی استخوانی 7 پوند ، دو تارپون 50 پوندی (در میان بسیاری از تارپون کوچکتر) و یک تارپون بزرگ 100 پوندی ، که موفق شد توسط کوسه چکش خورده شود ، در حالی که من لعنتی خود را برای بازیابی آن انجام می دادم. اوه ، و آیا من به ماهی جک 15 پوندی اشاره کردم که تقریبا تمام خطوط را از حلقه من جدا کرد ، اما هوشمند بودکافی است زیر سنگی بروید و خط را بشکنید؟

اگر صدای این داستان را دوست دارید و می خواهید به ماهیگیری در کوبا بروید ، اکنون برنامه ریزی را شروع کنید. کوبا تعداد مجوزهای صید ماهیانه در پناهگاه های دریایی محافظت شده خود را محدود می کند. و ، همانطور که همه می دانند ، آمریکایی ها اکنون می توانند آزادانه تر و بیشتر به کوبا سفر کنند. هنوز طبق استانداردهای آمریکایی ماهیگیری لوکس نیست ، اما سرگرم کننده است. اما اکنون گرفتن رزرو اصلی کمتر از یک سال قبل کار سختی است. ما خوش شانس بودیم و یک هفته در لا Tortuga (لاک پشت) چهار ماه قبل گل زدیم (همراه با 11 غواص روسی ؛ غواصی در ژاردینس د لا رینا از بهترین های جهان است). اگر علاقه مند هستید ، پست های وبلاگ Jon Covich را بخوانید. جون می داند در کوبا کجا ماهیگیری کند و سفر ما را ترتیب داد.

Tundra-Tough Tykes سر راه شماست

Tundra-Tough Tykes سر راه شماست

نوزادان پرندگان شمال دور از پناهگاه قطب شمال پرواز می کنند

از چپ به راست: جغدهای برفی (Lisa Hupp /USFWS) ، جوجه گودال ( لیزا کندی برای USFWS) ، و لانه جوجه های لاپلاند لانگ اسپور (Lisa Hupp /USFWS) . کمتر از یک مایل دورتر ، یک سراب در افق می درخشد: یک دیوار سفید و برجسته از یخ دریا که مانند یک صخره یخچالی بلند بلند می شود. لیزا کندی ، زیست شناس ، آن را به عنوان یک توهم نوری رد می کند - "این در واقع یک دیوار نیست ، فقط تکه های یخ شناور در تالاب در حاشیه دریای بوفورت است."

نگه داشتن تخم مرغ کوچک شن و ماسه. اعتبار: لیزا هوپ /USFWS

او تخم مرغی کوچک لکه دار را در دستکش برمی گرداند و به دنبال نشانه هایی می ماند که نشان می دهد یک کودک ماسه بخاری نیمه نخاع در حال تلاش برای ظهور در لبه این منظره وسیع شمالی است. فصل کوتاه تحقیقات میدانی او نگاهی اجمالی به دنیای پرندگان تودرتو در قطب شمال می گذارد که افراد زیادی آن را نمی بینند.

"این زمان منحصر به فرد چرخه سالانه آنها است - یک پنجره بسیار کوتاه است ، و بسیاری از جادوها ممکن است اتفاق بیفتد ، بنابراین هر روز منحصر به فرد و هیجان انگیز است. " یک ماسه بخاری ایستاده است تورم های علفزار تندرا. نوار سبز روی پای آن ، آن را به عنوان یکی از پرندگان مورد مطالعه در منطقه شناسایی می کند و لانه تحت نظر در نزدیکی آن است. Lisa Hupp /USFWS

ماه ژوئن در دشت ساحلی غربی پناهگاه حیات وحش ملی قطب شمال است و زمین آماده و در انتظار است. با یک نگاه معمولی ، ساوانای آزاد در نیمه تابستان بیشتر خالی به نظر می رسد - علفزارهای بادی ، حوضچه های آبی و خاکستری ، ملافه های باتلاقی ، که در هنگام تخلیه از محدوده بروکس به اقیانوس منجمد شمالی ، توسط نوارهای یخی یخ زده رودخانه کنینگ بریده می شوند. < /p>

از نزدیک نگاه کنید: ردپاهای ردیابی ردپای ردپای لجن را نشان می دهد ، جغدهای برفی در زیر آفتابی که غروب نمی کند سر می خورند و شکار می کنند و هزاران تخم در لانه های تندرا پنهان شده اند - یک سبد عید پاک غول پیکر که پر از آینده است پرندگان ساحلی ، پرندگان آبزی و پرندگان شکاری.

آلبوم عکس: مهد کودک شمالی

" img src = " https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*Rfout38noWe66k0mOnY8wA.jpeg"> از چپ به راست: رد غازها در ملافه های اطراف حوض ، تالاب ها و دریای دور بوفور در زیر آفتاب نیمه شب ، و رشته بروکس که در پس زمینه منطقه مطالعه رودخانه کنینگ در حال افزایش است . Lisa Hupp /USFWS

انفجار زندگی

برای پرندگان از سراسر نیمکره غربی و همچنین مناطقی از آسیا ، قطب شمال مرتفع یک مکان مقصد تابستانی است ، گاهی اوقات هزاران مایل از خانه های زمستانی آنها.

"چرا آنها فقط برای رسیدن به این مکان سرد و منجمد یک هفته بدون توقف پرواز می کنند؟" موسیقی زیست شناس شیلوه شولت برای Manomet ، یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی شریک. "یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد این مرغ های ساحلی این است که آنها زمان ورود و جوجه جوان خود را کاملاً متناسب با این انفجار زندگی که در قطب شمال اتفاق می افتد ، درست در اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه ، تنظیم کرده اند."

یک دستگاه ماسهبازی با جوجه هایی که به تازگی از لانه تاندرا ساخته شده است. لیزا کندیبرای USFWS

زندگی که در اوج تابستان شکوفا می شود شامل حشره بدنام آلاسکا ، پشه است. هنگامی که انبوهی از گیاهان مرطوب و مردم از تالاب ها بیرون می آیند ، گلوله های کوچک کرکی که آنها را می بلعد نیز انجام دهید.

"پرندگان اساساً غذای نامحدودی برای رشد بچه ها دارند و بنابراین آنها می توانند فقط چند هفته پس از بیرون آمدن چاق می شوند و پرواز می کنند ، "می گوید شولت. این جشن بی پایان همراه با تعداد نسبتاً کمی از شکارچیان مهد کودک حیاتی برای پرندگان نوزاد ایجاد می کند.

"این مهم است زیرا تنها استخدام این جمعیت جوجه های جوجه غاز یا جوجه غازهایی است که از روی تاندرا بیرون می آیند و مهاجرت به جنوب این تمام فرصت آنها برای رشد جمعیت است. "

پرندگان حیاط خلوت شما

شاید آنها را دیده باشید. گله های باورنکردنی 300000 دستگاه شن و ماسه نیمه عطف ، پس از یک هفته پرواز بدون توقف برای سوخت در سواحل نیویورک به زمین نشستند. شما ممکن است گروههای برازنده ای از قوهای تندرا را مشاهده کنید که در دریاچه ای زمستانی در اورگان دست و پا می زنند ، از قایق طرح بندی در دریاچه میشیگان اردک دم دراز را شکار می کنند یا در میان غاز گسترده ای در تگزاس نشسته اند یا با نگاه خاموش جغد برفی در مینه سوتا روبرو شده اید. چه ایالت شما در مسیر پرواز اقیانوس آرام ، اقیانوس اطلس ، مرکزی یا می سی سی پی باشد ، شما با پرندگانی که در قطب شمال لانه می کنند ارتباط برقرار می کنید.

Shiloh Schulte برای USFWS) و لانه ای از تخم مرغ غاز و پایین (Lisa Hupp /USFWS)

برای زیست شناس پرندگان پناهگاه قطب شمال ، کریس لتی ، این ارتباط یکی از موارد مورد علاقه وی در مورد هماهنگی تحقیقات در کنینگ است اردوگاه رود پرندگان. او که در میشیگان بزرگ شده بود ، عاشق شکار پرندگان آب بود و با توجه به تصمیم خود در مورد زیست شناسی حیات وحش ، مدت زمانی را که در خارج از خانه سپری می کرد ، حساب می کند.

"پرندگانی که در اینجا اتفاق می افتند همان پرندگانی هستند که مردم در حوضچه های حیاط خانه خود می بینند پاییز ، که شکارچیان برای تغذیه خانواده های خود برداشت می کنند ، و این چیزی است که برای من ، به عنوان یک شکارچی و زیست شناس ، مهم است - بدانم که این مهد کودک در دشت ساحلی چیزهای زیادی به افرادی می دهد که ممکن است هرگز این مکان را نبینند. " /pq> کریس لتی ، زیست شناس پناهگاه قطب شمال ، تاندرا را برای پرندگان اسکن می کند و یک غاز کاکلی را که به تازگی با یک فرستنده GPS همدردی کرده است ، در دست دارد. (لیزا هوپ /USFWS)

در حالی که صحبت می کرد ، لتی یک غاز کراکر را که فقط در لانه محبوس شده است ، گهواره می کند. "غازها در سراسر دشت ساحلی در حال گسترش هستند و تعداد غازهای غافلگیرانه در ضلع غربی پناهگاه طی 30 سال گذشته حدود 5 برابر رشد کرده است ... اما ما نمی دانیم که آنها به کدام جمعیت تعلق دارند ، در کجا زمستان می گذرانند." این اولین سال مطالعه برای نصب یقه های ردیابی GPS بر روی غازها است که هر 2 ساعت مکان خود را ثبت می کنند ، سپس هنگام عبور پرندگان از برج های سلول هنگام انتقال ، داده ها را بارگذاری می کنند.

آنها کجا می روند ؟

گره گشایی از رمز و رازهای حرکت پرندگان ، تمرکز اصلی شرکای تحقیقاتی با همکاری Latty در محل مطالعه است. شولت فصل امید خود را با امید به بازیابی یک کوله پشتی فرستنده کوچک ، سپری کرداز مرغ ساحلی کوچکی به نام dunlin ، سال گذشته در دلتای رودخانه کنینگ دستگیر و برچسب گذاری شد.

"پرنده باید تمام سال داده را جمع آوری کند ، به پایین به آمریکای جنوبی پرواز کند ، تمام راه را برگرداند ، بیا به همان نقطه برسیم و باید آن فرد را پیدا کنیم و دوباره او را بگیریم ، که یک چالش بزرگ است - به معنای واقعی کلمه مانند پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه ، به جز اینکه انبار کاه چندین مایل مربع است. "

یک ماسه بخاری سینه ای در توندرا. (Lisa Hupp /USFWS)

امسال ، شولت یک کوله پشتی را روی مرغ ساحلی کمی بزرگتر ، یعنی ماسه سینه ی سینه ای قرار داد که توانایی تحمل دستگاهی را دارد که مکان را به صورت واقعی منتقل می کند. او علاقه مند است که بیشتر در مورد جایی که پرنده درست پس از فصل تولید مثل می رود ، جایی که قبل از ترک قطب شمال و دقیقاً همان جایی که در طول مسیر طولانی از نیمکره غربی حرکت می کند ، سوخت می گیرد ، بیشتر بیاموزد. نتایج به شما کمک می کند تا جایی که زیست شناسان در آینده پرندگان را بررسی می کنند:

"با این پروژه های برچسب گذاری ، این به واقعاً به پرندگان اجازه می دهد تا مناطق مهم برای آنها را توضیح دهند ، نه اینکه زمینه هایی را برای ما مستعد کنیم. رفتن به نظرسنجی. "

با استفاده از این اطلاعات ، شرکا و مدیران می توانند اقدامات حفاظتی را برای خدمت رسانی بهتر به پرندگان متمرکز کنند.

همه پرندگان در منطقه مورد مطالعه دستگاه های مکان یابی با فناوری پیشرفته را دریافت نمی کنند. . همانطور که آنها لانه های مرغ ساحلی را جستجو و کنترل می کنند ، گروه تحقیقاتی پرندگان را در لانه اسیر می کند ، اطلاعات مربوط به سلامتی آنها را جمع آوری می کند و نوارهای شناسایی و برچسب ها را روی پاهای آنها قرار می دهد. مشاهده مجدد این نشانگرها همچنین می تواند به درک ما از الگوهای حرکتی کمک کند و هرکسی می تواند به شما کمک کند!

لیزا کندی با دقت یک باند شماره آلومینیوم را روی یک شن و ماسه نیمه نخاعی و به دنبال آن آلفای سبز و برچسب های دید. (Lisa Hupp /USFWS)

به دنبال چه چیزی بگردید:

· یک باند کوچک آلومینیومی با یک شناسه منحصر به فرد 9 رقمی. اگر پرنده دستگیر یا بازیابی شود بسیار ارزشمند است ، اما برای خواندن خیلی کوچک است.

یک دستگاه شن و ماسه نیمه آهنی با پرچم آلفا ، نوار آلومینیوم و نوارهای دید. (Lisa Hupp /USFWS)

· پرچم آلفا: رنگ پرچم نشان دهنده کشوری است که پرنده در آن اسیر شده است و کد سه حرفی منحصر به فرد خاص پرنده است. سبز تیره برای ایالات متحده رنگ ، سفید برای کانادا ، نارنجی برای آرژانتین و غیره است.

· باند سایت: یک باند رنگی جامد که محل اسیر شدن پرنده را نشان می دهد.

شما می توانید به نظارت بر حرکات مرغ ساحلی کمک کنید: اگر پرنده ای را با نوار مشاهده کردید ، گونه و مکان را مشخص کنید و رنگ ها و حروف را یادداشت کنید. با یک دوربین بزرگنمایی می توانید عکس بگیرید که برای محققان بسیار مفید خواهد بود! درباره گروهها و نحوه ارسال مشاهدات خود در اینجا بیشتر بیاموزید.

ترک آشیانه

حتی اگر ممکن است در مورد اینکه پرندگان قطب شمال بعد از ترک لانه خود کجا جواب می دهند ، همه پاسخ ها را نداشته باشیم ، خود پرندگان دارای یک احساس ناوبری و مقصد هستند.

جوجه های ماسه بازی در لانه. (لیزا کندی برای USFWS)

در نمایشی قابل توجه از اعتماد به نفس والدین ، ​​دستگاه های شن و ماسه در طی دو هفته پس از تخمگذاری تخمهای خود مهاجرت خود را به سمت جنوب آغاز می کنند و جوجه ها را به تنهایی در کنار رشد ادامه می دهندتندرا حدود اواسط ماه اوت ، جوجه ها نیز سفر خود را آغاز می کنند. شولت از این ماجرا تعجب می کند:

"این ماسه بازها هرگز قبلاً جایی پرواز نکرده اند ، هیچ پدر و مادری ، آنها فقط در این گله ها در هوا بلند می شوند و برای مدت زمان مشخصی در یک جهت خاص پرواز می کنند ، سپس بچرخید و برای مدتی مشخص ، برای روزها و روزها ، در جهت دیگری پرواز کنید و سپس مکانی برای فرود ، سوخت گیری پیدا کنید و سپس دوباره این کار را انجام دهید و گاهی اوقات برای بار سوم قبل از رسیدن به مناطق زمستان گذرانی در اواسط سپتامبر یا اکتبر. "

به زودی به ساحل ، مزارع یا دریاچه ای در نزدیکی شما می آیید: پروازهای پر از انتهای شمال آلاسکا ، خانه زمستانی خود را پیدا می کنید.

یک پر جغد برفی تنها که در چمنهای تندرا گرفتار شده است. (Lisa Hupp /USFWS)

ارائه شده توسط Lisa Hupp ، متخصص ارتباطات

در آلاسکا ما مهمانداران منابع طبیعی مشهور جهان و آخرین مکانهای وحشی واقعی کشورمان هستیم. امید ما این است که هر نسلی فرصتی برای زندگی ، زندگی از آن ، کشف و لذت بردن از وحشی این سرزمین هیبت انگیز و افرادی که آن را دوست دارند و به آن وابسته هستند ، داشته باشد.